Alla inlägg den 29 april 2008

Av Sofia - 29 april 2008 22:34

Åh, nu sätter jag min fot i hemmet på över 14 timmar. Det känns i hela kroppen. Först tog jag bussen in klockan åtta, hade lektioner som vanligt, däribland ca 3 h idrott. Direkt efter skolan gick jag till Trafikskolan med en träningsväska på säkert 20 kg. Där fanns skolböcker, trafikböcker, min handväska och såklart träningskläder. Jobbigt, jobbigt att släpa med sig kan jag erkänna. Efter det fick jag kontakt med några vänner som var påväg till stan för att gå på stan, tjejkväll ikväll ju! Smart som jag var gick vi till coop och låste in dem i ett skåp. Därefter blev livet mycket enklare att leva men någonting saknade. Jag hade ju inte ätit någon middag. Det blev ett meal på subland men det kändes lite surt. Lunchen hade jag tidigare käkat på Thai Garden eftersom skolmaten var äcklig. Aja, morsan skulle betala litegran faktiskt.


På stan gick vi i någon timma, jag hade inte ett öre så SÅ jätteskoj var det inte.. fast jag hade såklart supertrevligt med mina vänner. Vid niotiden gick vi dock till Erika och slappade. Kändes skönt, främst för fossingarna. Gå i klackar hela dagen med en massa extrakilon är inte att rekomendera.


Just nu är jag så glad och lycklig, nästan tendens till pirrig. Jag vet inte riktigt vad det är, eller jo egentligen. Det stämmer ju så bra! Nej, nu ska jag sluta låta hemlig, avskyr när allt inte kommer fram i bloggar. Nu är det lite kvällsmat som gäller, sedan sängen. Ledig imorgon så det blir en sovmorgon!!! Kram, hejs.

Ovido - Quiz & Flashcards