Alla inlägg den 14 april 2008

Av Sofia - 14 april 2008 18:07

Från att ha varit ett riktigt oväder imorse är det nu stålande. Solen skiner på en nästan klarblå himmel och det blåser ingenting. Man vill egentligen bara ut, ut, ut men jag måste ta tag i min ledaruppgift som jag har imorrn. Jag ska hålla i en basketlektion men fråga mig inte varför. Jag har inga djupare erfarenheter inom sporten. Jag ska därför söka lite fakta och sådär på internet så det kommer säkert gå fint.


Eftermiddagen/kvällen ser för min del ut som så att jag ska fixa det där med basketen nu, sedan klockan sju ska jag på kustis och planera och det blir precis så att jag är hemma klockan åtta... man får ju inte missa Anna Phil! Jag blev dock väldigt förtvivlad sist när Martin kanske ska flytta, han är ju min favvo! Jag tror inte det blir någon mer motion för min del idag, har haft en dryg timmes innebandy på skolan och känner mig ganska sliten i kroppen.


Vovven spydde imorse. Ingen vet varför men inte så konstigt. Tänkt allt vad han sätter i sig... you just don´t wanna know... Annars är han pigg och glad, tuggar just på en ben han fått. Jag, pappa och han var ut på skidtur igår i ca en timme. Oj vad han sprang och trött blev han sen så lite lugnare ska han få ta det idag.


Nu ska jag avsluta det här, ha det gott! Kram.



Ovido - Quiz & Flashcards