Alla inlägg den 16 april 2008

Av Sofia - 16 april 2008 21:34

Sittandes framför datorn med vetskap om att kroppen kommer säga ifrån när jag går till min säng gör mig orolig. Jag har inte bara ont på en eller två ställen, nej i princip från topp till tå. Trygg blir jag dock när jag vet orsaken: träningsvärk. Nu ska jag inte låta som om jag gnäller, absolut inte. Jag meddelar bara hur jag mår och jag har inte tvingat dig att läsa.


Onsdag brukar jag köra som min sk vilodag men jag hade inget bättre för mig så jag tänkte ge mig ut på en lugn promenad. Men jag fick så ont i skenbenen när jag gick i min raska takt så jag provade jogga och det kändes mycket bättre. Jag som skulle ta en lugn dag hade istället sprungit hela rundan.


Nu ska jag ändå försöka ta mig till sängen, får se om man fastnar på vägen. Just ja, måste bara nämna att kaninen våran fyller 7 år idag! Grattis, grattis!


En bild från gårdagens promenad.

Puss, hejs!

Av Sofia - 16 april 2008 11:59

Jag förstår inte riktigt vars mitt "go" har försvunnit. Alla lektioner (utom idrotten) känns bara blä, blä, blä. Jag orkar ingenting... har inte lust till nånting. Sommarlovet känns långt borta men egentligen är det inte det. Det beror nog på alla prov, redovisningar och förhör som vi kommer ha innan dess, inte minst nationella proven.


Nu ska jag försöka göra mitt bästa och längta till lunchen. Idag är det blodoudding och det är gotta. Kram, hejs.

Ovido - Quiz & Flashcards