Alla inlägg den 28 april 2008

Av Sofia - 28 april 2008 22:44

Nu är vi troligtvis anmälda till utställningen den 31 maj om man kan lita på mailen. Jag sitter och läser lite bloggar men ögonenlocken faller ihop då och då. Nu har Linnea lagt sig, mamma lagt sig och Milton sover redan i mitt rum. Nu ska jag också dra mig till sängs, det är ju en dag imorgon också. Godnatt!

Av Sofia - 28 april 2008 18:26

Nu har jag gjort något som inte riktigt alla vet, rättare sagt jag och en till. Jag säger inte vad det är men snart kommer det nog komma fram.


Efter skolan for jag och 6 st av mina vänner på Suntan på Backen och solade solarium. Lite brun blev man allt, och nu ska jag göra en liten planering så man hinner sola några gånger innan sommaren, så man får en bra grund. Annars så skrev jag ett nationellt prov idag. Engelska skriftligt. Kändes att det gick sisådär, kan erkänna att jag inte är någon hejjare på engelska. Temat var ungefär När blir man vuxen?


Pappa har varit hemma hela dagen eftersom han jobbar natt i natt. Han har därför redan varit ut med hunden :( så det blir inget sånt idag. Han har ju också köpt sig en ny mobil, alldeles onödig för honom. Pappa ringer, det är det enda men nu har han skaffat sig en mobil med kamera, video, mp3... Han var så stolt när han visade att han tagit kort och filmat på Milton under promenaden. Lägg ägg, säger jag. Jag vill ha den mobilen.


Nu ska jag läsa lite i körskoleboken, har lite läxa till imorrn. Tisag är en bra dag. Idrott i ca 3 h, efter skolan ska jag på körskolan vilket är kul, sedan tjejkväll och inte minst: sista dagen vi går i veckan!!! Sedan är det lov! Min lycka kan inte beskrivas med ord. Vi hörs, hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards