Alla inlägg den 12 april 2008

Av Sofia - 12 april 2008 15:18

Nu sitter jag här med ovissheten. Jag är inte säker på om jag tar mig dit och mindre säker om jag tar mig hem. Jag som sett fram emot för ikväll! Jag hoppas innerligt att någon har gott hjärta att skjutsa mig hem.


Annars blir det hemmakväll men vovven. Nej, han skulle inte bli ledsen men jag skulle ruttna ihjäl. Att missa den här kvällen FÅR MAN INTE!


Christoffer i egen hög person.

Av Sofia - 12 april 2008 08:24

Kring kl 5 imorse väcks jag av en hund som slickar mig i örat. Jag vänder mig om och ber honom gå och lägga sig. Det gör han och sedan väcker han mig inget mer utan det gör väckaren, kl 07:00. Mamma och pappa är i Umeå och sover på hotell så det blir jag som får sköta hunden. Jag kliver upp och ger en väldigt hungrig hund sitt käk. Sedan går vi ut på gården på en piss-och bajs-runda, sedan går vi och hämtar tidningen. Milton bär hem den hela vägen så stolt, så stolt.


Nu har jag hunnit äta fruktost och suttit här ett tag. Vovven fortsatt att sova. Egentligen borde jag också det men nu har jag ändå klivit upp. Igår så hyrde vi Den man älskar. Jag måste säga att det var bland de bästa filmer jag sett, den var otroligt bra! Direkt den var slut såg vi den en gång till och jag har tänkt hinna se den nu på dagen också. Jag måste köpa den.


Ikväll så har jag tänkt på 24 som är i Bergsviken. Christoffer ska dit!!! Jag vet dock inte om jag tar mig...


Kram hejs.



Ovido - Quiz & Flashcards