Alla inlägg den 23 april 2008

Av Sofia - 23 april 2008 17:52

16:30 befann jag mig där jag aldrig varit förut, på Piteå Trafikskola. Jag var lite fundersam om jag inte skulle känna någon men jodå, Jenny var också där. Vi hade en jättetrevlig lärare och allting kändes jättebra. Jag bokade även teoriprovet eftersom det kunde bli ganska så fullt nu till sommaren. 16 juni, dagen efter min födelsedag blev det.


Inte nog med att jag tagit steget och börjat på körskolan så klarade en nära vän uppkörningen igår. Grattis, grattis Cissi!!! Hon är uppe nu från Mora och hemma till på söndag så då får vi passa på med att vara med varann. Hon kom till mig igår och vi hade så trevligt. Det blev en promenad med vovven och prat. Ska inte säga till någon vad du berättade igår, det som inte var riktigt säkert men hoppas hoppas;)


Nu sitter jag här och funderar på inoffen i Öjebyn i maj. Tror vi ska anmäla oss, och den där handlingskursen vore inte dum. Alltid bra att träna hund som matte. Sista anmälningsdag är 4/5 så det måste man komma ihåg. Sedan måste vi höra oss för om vi ska anmäla Milton till utställningen som är 31 maj. Är oroligt att det inte är så passande, tycker han har tappat så mycket hår:S


Nu ska jag och pappa ut och motionera med hunden. Hejsvejs!



Ovido - Quiz & Flashcards