Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Sofia - 23 maj 2008 17:08

Nu ska vi vandra ner mot ICA och köpa lite godis. Vi har planerat att gå förbi båthamnen så han får bada litegran också. Gjorde det igår och oj vad han njöt! Trimmad är han nu också, urtjusig blev han! En nytrimmad flat är det absolut vackraste som finns. Vi träffade även Miltons brorsa Kålle, en stor, snygg, brun hane. Han var också där för att göras fin inför utsällningen den 31.


Måste ringa om kursen idag och ett till samtal. Dessutom ska jag höra av mig till Pitehälsan för att göra det där hörseltestet.


Nu ska vi gå. Hejs!!!

Av Sofia - 23 maj 2008 17:04

Gårdagen var som en dröm. Inte vilken dröm som helst, snarare den bästa jag haft. Men nu var det ju ingen dröm, det var 100% verklighet. När jag tänker tillbaka minns jag nästan ingenting, inte ens ditt namn. 


Jag minns inte ens ditt namn.

Ovido - Quiz & Flashcards