Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Sofia - 8 maj 2008 16:03

De senaste dagarna har inte varit så kul. Tiden har bara runnit ur mina händer, det känns som om jag bara glidit runt, inte tagit tag i saker i tid... Idag gjorde jag nationella proven i matte B. Jag hade ångest kvällen innan, kändes som om jag inte kunde någonting, riktigt ingenting. Med en klump i magen la jag mig vid 24:00 och sov gott tills väckaren ringde. Klockan 9:00 satt jag i stora samlingssalens bakre del med ett prov framför ögonen och inte förän vid 12:00 kände jag att jag inte kunde göra mer. Det kändes ändå som om det gick bra. Farmor och farfar kom och hämtade mig sedan eftersom vi slutade efter provet. Då bar det av till Svensbyn för att lämna lite älgkött. Bruno var glad som alltid men lugn och snäll är han. Han visade även hur hundspelet skulle gå till, han glänste! Längtar tills vi kan träffas allihopa på Sandön och bara leva livet för Det är livet.


Just ja, vi var och vaccinerade hunipundi igår. Massor med urgulliga valpar i olika raser. Milton skötte sig fint och uppfattade aldrig att han fick ett litet stick.


Nu när jag kommit hem har jag städat heela huset. Fick sådan lust att visa min tacksamhet till min älskade mamma. Vad skulle jag göra utan henne? Ja, vad skulle jag göra utan henne? 

Ovido - Quiz & Flashcards