Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Sofia - 2 mars 2008 16:48

När jag vaknar kommer jag ihåg gårdagen, utställningen. Innan själv klassen, när matte var lite nervös förstod Milton inte varför, och efteråt när matte var nöjd förstod Milton inte varför. Skönt, så skönt att få leva så.


Jag har haft en sluskig dag idag. Gått omkring med mjukiskläder hela dagen och en aningen rufsigt hår. Jag har inte varit ut en sekund men ska och rida kväll. Hoppning står det på schemat. Funderar på att duscha innan för att känna mig lite fräschare.


Pappa har varit ut med vovven på isen. Just nu ligger han i hallen, utstäckt så nästan 2 m lång. Man får passa sig när man går förbi för han är fenomenal på att stoppa en med tassarna för att bli kliad på magen. Idag har jag lagt ner min tidigare blogg på nogg för att satsa på denna. Två bloggar är inte smart.


Just ja, idag har jag även anmält Milton till en allmänlydnadskurs på SSRK Piteås hemsida. Hoppas nog många anmäler sig så den startar snart. Nu ska jag göra något nyttigare vad det nu kan vara. Vi hörs!


Ps. Sätter in ett fräscht kort på vovven.

Av Sofia - 2 mars 2008 00:40

Idag har vi varit i ridhuset på Grans hela förmiddagen. Det var SSRK utsällning så ridhuset var fullt av retrievers och spaniels. Milton startade i juniårklass denna gång. Milton skötte sig fint i ringen, lite het och intresserad av mycket annat men höll i trav och var fin när domaren kontrollerade bettet och kände igenom kroppen. Han fick en 1:a, ett rött fint band. Sedan i segerklassen placerade han sig som 5:a. Han blev alltså 5/11 vilket var jättebra! Vi var så stolta över vår lille prins. Sätter in några bilder.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards