Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Sofia - 29 juni 2008 11:01

Jo igårkväll bar det av till Nodo för att mysa med vännerna. Ganska mycket folk, fast jag trodde det skulle ha varit ännu mer eftersom det var lördag och summer games. Jag köpte en caffe latte som alltid och den smakade gott. Vi damer pratade om allt möjligt och satt där tills de nästan stängde (24). Innan vi skildes åt kom vi sams om att eventuellt träffas idag med. Johanna som inte kunde vara med igår ville vi skulle det. Jag är absolut på.


Just nu snyter jag mig stup i kvarten. Jag har nog aldrig varit såhär förkyld. Solen skiner lite från och till där ute så jag tror jag ska ta mig en liten stund i solstolen om det ser ut att hålla sig en stund. Annars så ska jag hinna upp till stallet och kanske rida en sväng. Vi har också tänkt att fara ut på stugan när Linnea kommer hem från jobbet, dvs kring 16.


Jag måste ju bara berätta att jag är helt beroende av Daniel Lindströms svenska skiva "Nån slags verklighet". Jag lyssnar på den i datorn, i cd-spelaren, i mobilen och i bilen. Älskar den!!!


Kram, hejs!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards