Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Sofia - 28 juni 2008 15:18

Nu har jag tagit mig i kragen och skrivit ett nytt, fräscht blogginlägg. Nej, så är det inte riktigt, jag skriver inte här för att jag måste utan därför jag vill. Det har varit mycket de senaste dagarna så jag har helt enkelt inte haft tid.


Igår var det midnightshopping i den lilla staden Piteå. Mycket, mycket folk för det är ju även Summergames. Sofia shoppade loss, ett nytt skopar, en munkjacka från JC, en kofta från MQ och lite smink. Skönt, så otroligt skönt med sommarjobb så man har råd med litegran någon gång. Vi tog en fika där vid 23-tiden, jag, Anna och Johanna. Mysigt!!


Idag var det tänkt att jag skulle till kyrkmarknaden men där pappa sa att han skulle ut på stugan var frestelsen för stor. Jag köper heller aldrig något på marknaden men visst är det mysigt att vandra omkring där.. På Sandön har jag pressat i solen och blivit lite brun. Milton han har levt livet. Badat, simmat, sprungit och busat. Det finns inte ett bättre place för en flat! Här kommer lite bilder.


Såhär ser det ut på framsidan.


Är jag inte jättesöt?


Pappa styr båten hemåt.


Glittrande hav.


Sneglar ut över havet.


Haha! Älskar kortet!


I land på bryggan.


Ikväll blir det fika på Nodo men vännerna. Vi kanske ses? Kram!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards