Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Sofia - 16 augusti 2008 10:52

Idag är det sommar, på riktigt. Jag blev nästan chockad när jag kikade ut ur husvagnsfönstret, solsken! Just ja, jag kanske inte har berättat. Jag och syrran sover i husvagnen fast igår sov jag där ensam (med hund). Husvagnen var alldeles kall, 9 grader. Jag ringde pappa (de är i Sundsvall på 50 års kalas) klockan 3 på natten och frågade hur man fixade värmen. De skulle jag tydligen inte klara av så det var bara att klä sig varmt, ta en extra filt, bre om sig med täcket och hoppas på bätte tider! Jag tog på mig några mjukisbyxor och en flezze och det var alldeles perfekt. Jag somnade och sov djupt hela natten. 


Smart som jag var gav jag Milton hans frukost klockan 3 när vi kom hem. Annars är han så hungrig där vid 5-6 tiden. Jo nog sov den lilla rackaren gott, klockan 10 blev det uppstigning.


Igår var vi till storstrand. Mycket, mycket folk. Jag, Hanna och Anna hade tagit oss dit och där träffade Simon och Jocke. Sedan åkte vi tjejer till Anna för att äta kvällsfika och där blev vi ganska länge som sagt.


Nu ska jag göra mig redo för en joggingtur, frukosten måste dock smälta en liten stund till. Jag tror jag ska försöka bränna ut en skiva. Kram, hejs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards