Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Sofia - 3 augusti 2008 20:13

7:30 körde vi iväg mot IKEA. Först förbi Svensbyn där vi samkörde (fast i 2 bilar) med Mimmi och Henry. Denna gång blev det inte alls lika mycket handlat som förra gången. Jag köpte faktiskt ingenting, jag ville bra ha en pläd åt Milton att ha i bilen men den betalade pappa.


I en butik brevid köpte jag 4 st till Hanna muggar så nu har jag 8 st. Jag älskar dessa koppar! Såhär ser sorten som jag har ut:


Sedan på Stadium shoppade jag loss. Det blev 2 st nya sport t-shirts (en svart och en vit), en mysig grå lång kofta, ett underställ överdel och en till springarjacka i svart/rosa. Grymt nöjd med alla saker! På Djurmagasinet kom jag upp i över 700 kr. Vet inte hur jag bär mig åt? Det blev schampo (105:an i 1000 ml), plaqueoff, hundgodis i lösvikt, friterade gristrynen och grisöron. Låter inte så värst mycket men schampot och det där plaqueoff är gode dyrt.


När vi kom hem fick vår glade hund ett friterat gristryne som han åt upp på nolltid. Därefter har jag, pappa och han varit ut och sprungit i 9 km. Nu blir det snart sängen, eller nja inte riktigt än. Men jag ska som sagt upp tidigt och jag längtar. Jag älskar SCA!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards