Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Sofia - 7 juli 2008 16:26

Nu äntligen är jag tillbaks på jobbet. Var ju sjuk ons,tor,fre så det känns faktiskt skönt att vara tillbaks. Klippt gräs är vad jag och Jonas har gjort, ovanligt nog.


Igår spenderades största delen av dagen i Svensbyn, i höladan. Vi hjälpte till med att lasta in hö. Tack för det svala vädret, ifjol höll man på att koka ihjäl där inne!! Vi hälsade även på de finaste hästarna, Mirran och Scannan. Contini var på tävling och om dem kan ni läsa i PT idag. Gick riktigt bra!


Linnea ska ha några tjejkompisar på besök idag. Hon har städat i sommarstugan hela dagen så där kommer de mysa och sova inatt. Lite avundsjuk blir jag på de som kan göra sånt på sitt sommarlov, jag som jobbar hela veckorna.


Snart ska jag ut på en långpromenad med hunden. Det är ganska precis en månad sedan jag tränade sist för jag har varit krasslig i omgångar. Fast jag ska inte träna idag heller, är ju fortfarande inte helt frisk men jag ska röra på mig iaf.


Kram.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards